A leggyakoribb kérdésekre itt megtalálod a választ – ha mégsem, írj nekünk az info@pandaquiztv.hu címre, és gyorsan segítünk!
Hogyan tudok rendelni?
- Tedd a választott terméket a kosárba.
- Töltsd ki az űrlapot (név, cím, telefonszám, e-mail).
- Válaszd ki a szállítási módot.
- Válaszd ki a fizetési módot.
- A rendelésed akkor érvényes, ha megkaptad a visszaigazolást.
Hogyan tudok fizetni?
- Banki átutalás
- Online bankkártyás fizetés (Stripe – biztonságos, megbízható rendszer)
Milyen szállítási módok közül választhatok?
- MPL csomagautomata
- Foxpost csomagautomata
Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?
Ne aggódj! Írj nekünk az info@pandaquiztv.hu címre, és küldd vissza a terméket a címünkre.
A visszaküldési feltételeket itt találod: [Elállási jog és visszaküldés]
Mikor kapom meg a számlát?
A számlát elektronikus formában, e-mailben küldjük el, miután a rendelésed feldolgozásra került.
Mi történik, ha valamit rosszul adtam meg vagy módosítani szeretnék a rendelésemen?
Semmi gond! Írj nekünk gyorsan az info@pandaquiztv.hu e-mail címre, és segítünk megoldani a problémát.
Mikor kapom meg a csomagom?
A rendelésed feldolgozása és előkészítése általában 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Szállítási módok szerint a kézbesítés várható ideje:
- MPL csomagautomata: 1-2 munkanap
- Foxpost csomagautomata: 2-3 munkanap