Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre itt megtalálod a választ – ha mégsem, írj nekünk az info@pandaquiztv.hu címre, és gyorsan segítünk!

Hogyan tudok rendelni?

  1. Tedd a választott terméket a kosárba.
  2. Töltsd ki az űrlapot (név, cím, telefonszám, e-mail).
  3. Válaszd ki a szállítási módot.
  4. Válaszd ki a fizetési módot.
  5. A rendelésed akkor érvényes, ha megkaptad a visszaigazolást.

Hogyan tudok fizetni?

  • Banki átutalás
  • Online bankkártyás fizetés (Stripe – biztonságos, megbízható rendszer)

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • MPL csomagautomata
  • Foxpost csomagautomata

Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?

Ne aggódj! Írj nekünk az info@pandaquiztv.hu címre, és küldd vissza a terméket a címünkre.
A visszaküldési feltételeket itt találod: [Elállási jog és visszaküldés]

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát elektronikus formában, e-mailben küldjük el, miután a rendelésed feldolgozásra került.

Mi történik, ha valamit rosszul adtam meg vagy módosítani szeretnék a rendelésemen?

Semmi gond! Írj nekünk gyorsan az info@pandaquiztv.hu e-mail címre, és segítünk megoldani a problémát.

Mikor kapom meg a csomagom?

A rendelésed feldolgozása és előkészítése általában 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Szállítási módok szerint a kézbesítés várható ideje:

  • MPL csomagautomata: 1-2 munkanap
  • Foxpost csomagautomata: 2-3 munkanap
Shopping Cart